LES ÅRSREGNSKAPET 2016 HER!

Styret i BKM Harstad representerer en menighet med livsglade, positive og engasjerte mennesker. Året 2016 bærer sterkt preg av dette. Et høyt aktivitetsnivå, stor innsats for å skape gode rammer for barn og unge, og sterk giverglede.

Styret i BKM Harstad opplever at det er begeistring for aktivitetene som drives. Særlig gledelig er det å se at barn og unge trives. Styret ønsker å ha økonomisk handlefrihet med tanke på fremtiden, og det foreligger ingen konkrete planer, men vi ser potensialet for bedrede fasiliteter til aktiviteter for nettopp barn og ungdom.

Det ble valgt et nytt styre i 2016. Styret består nå av to kvinnelige og tre mannlige medlemmer. Ingen i styret er fast ansatt og  ingen i styret mottar godtgjørelse for sitt styrearbeid. Alt slikt arbeid utføres som frivillig innsats.

Vår økonomi er sterkt preget av frivillige gaver til drift, vedlikehold og utvikling. Dugnadsånden er sterk i organisasjonen og vi vil rette en hjertelig stor takk til alle som er med og bidrar.

Styret i BKM Harstad, for året 2016, har bestått av følgende personer:

Gunnar Bendixen (54), styreleder
Eirin Stene (50), styremedlem