SOLFEST I ALPINBAKKEN

I midten av januar når sola kom tilbake her nordpå samlet vi oss til en solfest ved det lokalet alpinanlegget. En trivelig vinteraktivitetsdag for store og små, med solboller og kakao til alle!

Sollia

KVINNEKONFERANSE

En helg i mars dro mange av kvinnene i BKM Harstad til konferanse på Brunstad, en årlig festhelg arrangert av BCC. Her kommer kvinnelige medlemmer fra hele verden til trosoppbyggelse, fellesskap, fest, god mat, sang og musikk.

Påskestevnet1

VINTERBRYLLUP

To unge mennesker gav hverandre sitt ”ja” denne marsdagen. Medlemmene i BKM Harstad fikk være med å feire den store begivenheten.

Bryllup2

PÅSKECAMP

I påsken arrangerte BCC aktivitetscamp på Brunstad, et tilbud flere av ungdommen fra BKM Harstad benyttet seg av. Her kunne de unge melde seg på mange forskjellige aktiviteter, blant annet GoCart, volleyball, LAN, musikk, fotball, kakebaking, aktobatikk, paintball, osv.  På kveldene var det felles underholdning og trosoppbyggelse.

Påskefotball

16. MAI

16. mai var det duket for den årlige ungdomsfesten! Engasjerende konkurranser og aktiviteter, samt god mat, trosopbyggelse og trivsel kan beskrive denne kvelden!

Håndbak

17. MAI

På selveste barnas dag startet det med is og tog i byen, og fortsatte med en tradisjonsrik feiring ved vårt eget konferansesenter på Kilhus. Flere aktivitetsboder for barna var satt opp, samt en skikkelig 17.mai-kafé. Vi hadde også de tradisjonsrike lekene med sekk- og potetløp.

17. Maii

SOMMERKONFERANSE

Et høydepunkt for mange av medlemmene i BKM Harstad er sommerkonferansen som arrangeres av BCC i juli hvert år på Brunstad. Her har man anledning til komme på oppbyggende møter, treffer venner fra hele verden, bade og sole seg. I tillegg arrangeres det underholdning og forskjellige aktiviteter spesielt med tanke på barn og unge.

Brunstad
volleyball

Jentetur for AktivitetsKlubben

Idet høsten gjorde sin ankomst hadde jentene på AktivitetsKlubben en strålende helgetur til Lofoten! Der var det blant annet hesteridning og mange andre morsomheter på programmet!

AK-tur

Ungdomstur til Lofoten

I september kom en helg alle ungdommene hadde gledet seg lenge til! Vi vet å utnytte nærområdet, og denne gangen var det Lofoten som stod for tur! Det ble i alt en skikkelig innholdsrik og trosoppbyggende tur, hvor vi blant annet fikk oppleve fisketur, fjelltur, kajakkpadling og StandUpPaddling!

2016-08-21 14.00.56

Volleyballturnering

Godt utpå høsten ble det arrangert en stor volleyballturnering for de forskjellige lokallagene. Her var det høyt konkurransenivå, så jentene våre gikk dessverre ikke av med noen seier. Men gøy å delta, det var det virkelig!

Volleyballturnering

Konferanse for menn på Brunstad

Mange av de mannlige medlemmer deltok på den årlige konferansen for menn på Brunstad. Konferansen samlet over 4000 menn fra hele verden til felles trosoppbyggelse, fellesskap, fest, god mat, sang og musikk.

GuttaMocca

Julekonsert

Ved desembers ankomst, ønsket vi adventen velkommen med en ordentlig gjennomført julekonsert, med innslag fra de yngste til de eldste! Hver og en ble fylt med skikkelig julestemning og forventning for høytiden vi gikk i møte.

Julekonsert